Q&A

Ofte stilte spørsmål

Hvordan bestille varer hos oss?

 

• For å bestille varer i vår nettbutikk må du være over 18 år. Du må opprette en egen bruker før du kan handle.

Bestilling for klubber og foreninger?

 

• For å bestille varer hos oss som en klubb eller forening må du opprette en bruker. Din bruker må gjennom en godkjenningsprosess hos oss før du kan ta i bruk din bruker å bestille varer. Bruk din epost adresse for skytterlaget, foreningen eller klubben.

Når kan jeg forvente å motta varer som er bestilt?

 

• Normal leveringstid fra bestilling om alle varer er på lager er 1-3 virkedager. Leveringstiden avhenger av om varen er på lager. Vi bruker Bring transport og du vil få full sporing på din pakke.

Samlet levering/Restordrer

 

• I din ordrebekreftelse vil det komme frem når varen er forventet på lager om varen ikke er på lager. Du kan også velge om du vil få en samlet levering, eller om du ønsker å få denne dellevert.

Hvordan returnerer jeg en vare?

 

• Mer informasjon om returnering av varer kan du finne her: Frakt og retur

Kan jeg gjøre endringer på min bestilling?

 

• Så framt ordren ikke er sendt og beløpet som er reservert på din korttransaksjon ikke overskrider summen på totalbeløpet kan vi gå inn å endre dette manuelt. Ta kontakt med vårt salgspersonell for å gjøre en endring.

Jeg ønsker å kjøpe nytt våpen, hvordan går jeg frem?

 

• Vårt salgspersonell på Lillestrøm er mer enn gjerne behjelpelig med å finne riktig våpen som passer ditt bruk. Du kan avtale tid med en av våre selgere for å få veiledning i ditt valg.

Hvordan handler jeg våpen gjennom nettbutikken?

 

• Våpen kan bestilles i nettbutikken. Du må deretter sende inn våpensøknad til oss pr. post..

Hvordan skal jeg levere våpenkort for kjøp av ammunisjon og ladekomponenter?

 

• Bilde av ditt våpenkort og legitimasjon må sendes inn på epost: post@landro.no, varer blir sendt så fort dette er mottatt. Ditt våpenkort blir ifølge forskriftene lagret i vårt system.

Jeg får ikke bestilt varer som forening, selvom jeg er logget inn på brukeren?

 

• Det kan være mange grunner til at du ikke får bestilt. F.eks kan det være opprettet en forening to ganger, med to forskjellige e-poster. Da kan din bruker ha blitt sperret.